Na rynku laptopów w Polsce istnieje szeroki wybór marek, przede wszystkim zagranicznych - amerykańskich (Dell), chińskich (Lenovo) oraz tajwańskich (Asus). Urządzenia poszczególnych firm różnią się nie tylko specyfikacją, designem ale również sposobem ich naprawy przez serwisy komputerowe.

Oczywiście, różnice mogą zachodzić nie tylko w przypadku różnych firm, ale również porównując różne modele laptopów tej samej marki. Naprawa obudowy Lenovo Ideapad 700 może wyglądać zupełnie inaczej, niż Lenovo Y70-70.

Widząc różnice w metodach naprawy różnych urządzeń, można łatwo zauważyć, że każda informacja o uszkodzonym laptopie może być bardzo cenna dla serwisu komputerowego. W przypadku wystąpienia usterki innej niż mechaniczna, podanie szczegółowych informacji może często rozwiązać problem bez konieczności dostarczenia laptopa do specjalistów.

Jak wygląda zgłoszenie awarii laptopa poprzez Ratujlaptopa.pl?

Jest to niezwykle intuicyjne oraz szybkie - na stronie głównej widoczne są dwie główne opcje do wyboru. Duża część klientów przed zdecydowaniem się na zlecenie nam naprawy sprzętu woli najpierw skorzystać z całkowicie darmowej wyceny.

W praktyce, musisz podać jedynie swoje dane kontaktowe oraz producenta, model posiadanego laptopa. Ostatni boxem, który należy wypełnić przeznaczony jest do przesłania informacji o szczegółach problemu, który dotyczy Twojego sprzętu. Po wypełnieniu wszystkich niezbędnych pól, jedyne co użytkownik musi jeszcze zrobić to odczekać niedługi okres czasu, aż specjaliści Ratujlaptopa.pl odezwą się ze szczegółowymi informacjami co do ceny naprawy.

W przypadku wystąpienia awarii, skorzystaj z naszego bezpłatnego formularza wyceny.

Wiem już, ile wynosi koszt naprawy - co dalej?

W tym momencie, jeśli chcesz zlecić naszej firmie naprawę swojego laptopa, możesz już przejść do formularza formalnego zgłoszenia, który jest nieco bardziej rozbudowany niż ten dotyczący bezpłatnej wyceny. Oprócz standardowych danych teleadresowych, przygotuj się jeszcze na bardziej szczegółowe pytania odnośnie Twojego urządzenia.

Poniżej prezentujemy przykład poprawnie wypełnionego formularza dla laptopa marki ASUS:

  • Producent: Asus
  • Model: Asus A501
  • Dokładny opis usterki: wyłamane zawiasy
  • Akcesoria: podstawka chłodząca
  • Czy sprzęt był już naprawiany: nie

Po wypełnieniu informacji na temat marki laptopa, pozostaję wybrać godzinę oraz sposób dostarczenia urządzenia sprzętu do naszego serwisu. Do wyboru są trzy opcje: bezpłatny odbiór na terenie Warszawy, płatny kurier oraz dostawa osobista.

Jeśli posiadasz laptopa tej marki, na wszelkie naprawy zapraszamy Cię do naszego serwis Asus Warszawa.