Jak dostarczyć laptopa do naszego serwisu?

  • Osobiście: Górczewska 62/64 lok. 3, 01-401 Warszawa; Infolinia: 22 666 61 60
  • Kurierem

Skorzystaj z bezpłatnego odbioru laptopa za pomocą naszego kuriera, po naprawie odeślemy laptopa na wskazany adres.
Prosimy o uzupełnienie formularza:
https://www.ratujlaptopa.pl/formularz.html

Możesz również wysłać kuriera we własnym zakresie, na poniższe dane:
RatujLaptopa.pl
ul. Górczewska 62/64 lok.3
01-401 Warszawa
(prosimy dołączyć dane kontaktowe oraz opis usterki)

Jak zapłacić za naprawione urządzenie?

  • osobiście w serwisie (płatność tylko gotówką)
  • przelewem bankowym

Dane do przelewu:

PC-DATA Michał Grabowski
Górczewska 62/64 lok.3, 01-401 Warszawa
Tel.: 22 666-61-60, NIP: 796-232-46-37
IDEA Centrala, 01-208 Warszawa,ul.Przyokopowa 33,
10 1950 0001 2006 0012 0406 0001

  • za pobraniem (Opłata u kuriera podczas doręczenia naprawionego laptopa)

Czy można dostarczyć własne części do naprawy?

Tak, jest taka możliwość.

Czy na usługę i części jest gwarancja?

Tak, udzielamy 3 lub 6-miesięcznej gwarancji na zakupiony towar lub usługę w zależności od naprawy.

Czy naprawa laptopa może zostać wykonana „od ręki”?

Wszystko zależy od rodzaju usterki.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak

Czy sprzedajemy same części ?

Nie handlujemy częściami.

Czy po naprawie laptopa będzie nadal obowiązywać gwarancja producenta?

Jesteśmy serwisem pogwarancyjnym. Naprawione sprzęty mogą nie podlegać późniejszej naprawie w ramach gwarancji w serwisie producenta.

Czy użyte części są oryginalne?

Korzystamy tylko z oryginalnych części. W przypadku braku dostępności oryginalnych części na rynku korzystamy ze sprawdzonych zamienników. O rodzaju użytych części Klient zostanie poinformowany.

Ile trwa usługa naprawy sprzętu?

W zależności od rodzaju usterki, np. wymiana standardowej matrycy, którą będziemy mieli na magazynie, wymienimy w przeciągu 30 min. W przypadku innych napraw Klient zostanie poinformowany indywidualnie. Najczęściej jest to 2-3 dni robocze.